فرهنگ مقدس دفاع مقدس فعل «ما می توانیم» را در اذهان مردم و مسوولان ما نهادینه کرد مطلب ویژه

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی روز جمعه در مراسم رژه نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان که به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس یک پدیده نادر و بی‌نظیر در تاریخ ایران اسلامی است.

وی افزود: دفاع مقدس یک فرهنگ است، فرهنگی که مظهر معنویت و دینداری، مظهر آرمان خواهی، مظهر ایثار و از خودگذشتگی، مظهر مقاومت و شجاعت، مظهر تدبیر و مدیریت و مظهر توکل به قدرت الهی است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دفاع مقدس ثابت کرد که می‌شود با تکیه بر قدرت الهی از همه گذرگاه‌های دشوار عبور، و در مقابل دشمن ایستاد و آنان را وادار به عقب نشینی کرد.

وی تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس فعل «ما می‌توانیم» را در اذهان مردم و مسوولین ما نهادینه، و به همگان ثابت کرد راه درست مقاومت است.سردار شفائی افزود: در آن زمان دشمنان قسم خورده ما آمده بودند تا بمانند و کشور را تجزیه کنند؛ آن‌ها آمدند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند و به همه جهان ثابت کنند کسی که در مقابل نظام زر و زور آن زمان بایستد محکوم به شکست است؛ اما ایران اسلامی توانست با اتکا به فرهنگ مقدس در مقابل دشمن بایستد و آنان را شکست دهد.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم این فرهنگ عظیم را به نسل‌های آینده منتقل کنیم؛ ما می‌دانیم که با همین فرهنگ مقدس می‌شود در ادامه مسیر نیز موفق شویم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دشمنان ما امروز به دنبال تحریف تاریخ هستند تا با ایجاد شبهه و خدشه به فرهنگ دفاع مقدس، این فرهنگ عظیم را به حاشیه برده تا به فراموشی سپرده شود.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به رخ دشمنان بکشانیم؛ آمده‌ایم تا به همگان بگوییم در میدان ایستاده‌ایم.

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
  • آخرین ویرایش در شنبه, 01 مهر 1402 ساعت 21:14
  • اندازه قلم