نظارت بر مدارس غیردولتی سیستان و بلوچستان افزایش می‌یابد مطلب ویژه

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بر لزوم نظارت بیش از پیش، همه جانبه و حداکثری بر فعالیت‌های مدارس و مراکز غیردولتی در سال تحصیلی جدید و ضرورت رعایت قوانین و دستورالعمل های آموزشی و تربیتی از سوی اینگونه مدارس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسین بروشکی در جلسه شورای نظارت بر مدارس غیردولتی سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر مسوولیت پذیری، دقت نظر و متعهد بودن همه عوامل و دست اندرکاران در مجموعه مدارس بویژه در مراکز غیردولتی، اظهار کرد: همگان موظف به رعایت قوانین و تمکین به قانون هستیم.
وی افزود: در مدارس غیردولتی موضوع اخذ تاییدیه استحکام بنای ساختمان و تجهیزات و رعایت ظرفیت تعیین شده پذیرش دانش آموزان مهم و باید به جدّ در دستور کار مدیران و موسسان این مدارس باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: در راستای کاهش نگرانی و دغدغه خانواده‌ها و اولیای دانش آموزان، هدف گذاری و برنامه ریزی برای همراهی و همدلی بین مدارس دولتی و غیردولتی است و بدنبال انتقال تجارب بین این دو مجموعه هستیم.
وی گفت: آنچه در اهداف نظام آموزشی مهم و تاثیرگذار هست این است که مدیران مدارس به عنوان راهبر آموزشی ضمن انجام وظایف سازمانی، متعهد به انجام همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها در چارچوب قانون باشند.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  • اندازه قلم