07 آبان 1402

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان  عنوان کرد:

? *سی و ششمین دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده استان برگزار خواهد شد*

?‌ به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان، این دوره ملی در راستای توانمندسازی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده از تاریخ 10 لغایت 11 آبانماه به همت دفتر ازدواج و تعالی خانواده معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با اعطای گواهینامه از سوی وزارت ورزش و جوانان برنامه ریزی شده است.

? دوره ازدواج در ایران چیستی و و چرایی «واکاوی داده‌های آماری رسمی» با مدرسی دکتر نیما بردیافر جامعه شناس پژوهشگر اجتماعی و رئیس کمیسیون ازدواج و خانواده

? کارگاه اول با مدرسی دکتر اسحاق رحیمیان بوگر عضو هیئت علمی گروه روانشناسان بالینی دانشگاه سمنان با عنوان راهبردهای کاربردی و فنون اثربخش در مشاوره و آموزش پیش از ازدواج

? کارگاه دوم نیز با موضوع راهبردی های کاربردی و فنون اثربخش در غنی سازی و استحکام روابط زوجین

ادامه مطلب...
29 مهر 1402

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان، صبح امروز «شنبه/29 مهرماه 1402» بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، اولین یادواره شهدای ورزشکار استان سیستان و بلوچستان که با محوریت کلانشهر زاهدان آغاز شده بود، امروز در سراوان ادامه پیدا کرده است.

?با حضور حجت‌الاسلام بامری امام جمعه معزز شهرستان سراوان، تحلیلی فرماندار، سردار آبسالان جانشین سپاه سلمان استان، محسن درانی مسئول هماهنگی امور شهرستانها و شیخی سرپرست اداره فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان، سرهنگ آبسالان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، گمشادزهی رئیس اداره ورزش و جوانان بهمراه روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های مهرستان، سیب سوران و گلشن از خانواده های معظم و گرانقدر شهدای ورزشکار تجلیل بعمل آمد.

? لازم به ذکر است؛ اولین یادواره شهدای ورزشکار استان سیستان و بلوچستان بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در پنج شهرستان زاهدان، زابل، چابهار، ایرانشهر و سراوان، با تجلیل از 120 خانواده شهید ورزشکار استان، در حال برگزاری می باشد.

ادامه مطلب...
29 مهر 1402

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان، (شنبه/29 مهرماه 1402) در چهارمین روز هفته تربیت بدنی و ورزش پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال *شهرک جهاد شهرستان زاهدان* با حضور دکتر عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، رسا ریگی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زاهدان و جمعی از مسئولین و ورزشکاران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

? *زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرک جهاد شهرستان زاهدان* در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی کلانشهر زاهدان با پیگیری های دکتر فداحسین مالکی نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری، شهرداری، بخشداری و دهیاری در فضای با زیربنای 1350 متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی/استانی در چهارمین روز هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره برداری رسید.با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 900 نفر در قالب 350 خانوار از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

? لازم به ذکر است؛ بیش از 500 برنامه ورزشی و فرهنگی طی هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است که افتتاح پنج زمین ورزشی چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در نقاط روستایی و کم‌برخوردار و کلنگ‌زنی یک سالن ورزشی تخصصی بانوان در حاشیه شهر زاهدان که با مشارکت شهرداری و شورای شهر زاهدان ساخته می‌شود و قرار است در سه زمینه کبدی، ورزش‌های رزمی و آمادگی جسمانی فعال شود، از جمله این مهمترین طرح‌ها می باشد.

ادامه مطلب...
27 شهریور 1402

دیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تیم ۱۴ نفره دادرسان پسر هلال احمر استان در رقابت‌های المپیاد آماده کشوری جام بشردوستی عنوان قهرمانی را آن خود کردند.

سید محمد مهدی سجادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یازدهمین مرحله کشوری المپیاد آماده دادرس کشور از ۱۷ شهریور به مدت ۱۰ روز در دانشگاه فرهنگیان استان فارس برگزار شد.

وی افزود: در پایان تیم دادرسان پسر مدرسه شهید بهشتی هیرمند قهرمان المپیاد آماده کشوری جام بشردوستی این دوره از رقابت ها شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: همچنین دادرسان پسر استان در رقابت های جانبی، در رشته پرتاب کیسه طناب نیز در رده نخست قرار گرفتند.
وی تاکید کرد: هدف از اجرای این دور از رقابت ها ارتقای سطح آمادگی امدادی دانش آموزان در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی در روزهای سخت و با همکاری آموزش و پرورش بود.

سجادی ادامه داد: همچنین دادرسان دختر مدرسه حضرت معصومه(س) زاهدان نیز به عنوان نماینده سیستان و بلوچستان در این دور از رقابت ها موفق به کسب مقام سوم آیتم اصلی پناهگیری و خروج ایمن شدند.

ادامه مطلب...
03 شهریور 1402

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان، عاشقان آبا عبدالله الحسین علیه السلام جهت پذیرایی از زوار حسینی، موکب شهید محب‌علی فارسی جامعه بزرگ ورزش و جوانان به همت معاونت جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، سازمان مردم نهاد قدم‌ های ماندگار و همکاری هیات پزشکی ورزشی و هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان برای پذیرایی از زایرین پاکستان در محل زایرسرا امام رضا زاهدان برپا شده است.

? لازم به ذکر است؛ یکی کارهای ارزشمند در این موکب، نشست و دیدار های چهره به چهره جوانان دو کشور پاکستان و ایران جهت تبادل افکار و فرهنگ غنی دو کشور خواهد بود.

ادامه مطلب...
30 مرداد 1402

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان، صبح امروز (دوشنبه/30 مرداد ماه 1402) بمناسبت گرامیداشت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، همایش تجلیل از سازمان های مردم نهاد جوانان استان سیستان و بلوچستان به همت اداره کل ورزش و جوانان استان در محل سالن برگزار شد.

? در این مراسم رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان بهمراه معاونین و روسای ستادی اداره کل، امیر براهویی شهردار کلانشهر زاهدان، یونس شهنوازی رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.

? سازمان های مردم نهاد جوانان در حوزه های کارآفرینی، محیط زیست، بهداشت و درمان، اشتغال، معلولین، ورزش و جوانان، بهزیستی، خیریه ها، ازدواج، آسیب های اجتماعی، مواد مخدر و ... گام های بزرگی بعنوان بازوان دولت برداشتند.

? سازمان های مردم نهاد جوانان استان سیستان و بلوچستان که در همایش فوق مورد تجلیل قرار گرفتند؛

? فاطمه وجدانیان/موسسه مردم نهاد موج و مرجان هامون

?ادریس گهرام زئی/ موسسه مردم نهاد همیاران امید سرکور

?معصومه صبابکی/ موسسه مردم نهاد مسیر امید و تلاش گندمزار

?مریم نادری/موسسه کوتاه قامتان بلند همت

?رامین نارویی/موسسه سرای امید و همدلی حامی کودکان س و ب

?شریفی/ موسسه مردم نهاد محکم

?میثم کرامتی/ گروه جهادی شهید طهرانی مقدم

?مهدی خوبانی/ گروه جهادی منتظران ظهور

?جواد کیخاجوان/ گروه جهادی لوالزینب

?پروین عباس پور/موسسه خیریه کوثر مشیز

?محمد نخعی قائنی/ انجمن دفاع از حقوق معلولین

?مهدیه حسین‌زاده/ موسسه مردم نهاد همیاران سلامت آرامش

✅ لازم به ذکر است؛ در این همایش از دوره آموزشی طلوع با محوریت توانمند سازی ایده های جوانان خلاق استان سیستان و بلوچستان با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری رونمایی شد.

ادامه مطلب...
30 مرداد 1402

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان، صبح امروز (دوشنبه/30مردادماه 1402) بهزاد بامدی فرماندار شهرستان دلگان با *عباس شیبک* مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.

? فرماندار دلگان در این نشست، ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص توسعه زیرساخت های عمرانی این شهرستان، عنوان کرد: تلاش شده با مشارکت فرمانداری، دهیاری ها زیرساخت و فنس کشی زمین ها در روستاها آماده شود و با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان استان نصب چمن های مصنوعی مینی فوتبال در اولویت قرار گیرد.

? مدیرکل ورزش و جوانان استان، نیز در این جلسه تاکید کرد: توزیع اعتبارات و تجهیزات در سراسر استان سیستان و بلوچستان با شاخص های عدالت محور صورت خواهد گرفت و روستاها در اولویت ویژه قرار دارند.

?وی همچنین عنوان کرد: رشته هایی که ظرفیت قهرمان پروری و کسب مدال دارند مورد حمایت ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان قرار میگیرند.

ادامه مطلب...
26 مرداد 1402

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان،  (پنجشنبه/26 مرداد ماه 1402) بمناسبت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، همایش پیاده روزی خانوادگی و هنرهای رزمی با استقبال پر شور خانواده ها و ورزشکاران با هدف ایجاد شور و نشاط در محل دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان برگزار شد.

?اجرای هنرهای نمایشی توسط ورزشکاران رشته های کشتی کچ گردان، کاراته، تکواندو، ووشو، کوراش، جودو، بوکس و هنرهای رزمی از ویژه برنامه های این همایش بوده است.

? لازم به ذکر است؛ در پایان این همایش با حضور روسای ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان زاهدان، روسای هیات های ورزشی استان و جمعی از مسئولین به قید قرعه جوایزی نفیسی به شرکت کنندگان اهدا گردید.

ادامه مطلب...
25 مرداد 1402

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان، صبح امروز (چهارشنبه/25 مرداد ماه 1402) آیین اختتامیه مسابقات فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت اقتصاد و دارایی منطقه پنج کشور بمناسبت گرامیداشت شهدای امنیت با حضور عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، رضایی مدیرکل اقتصاد و دارایی استان، وحید کیخا رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل، عبدالمالک رساریگی سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان زاهدان و جمعی دیگر از مسئولین برگزار شد.

?این مسابقات برای اولین بار در رشته های فوتسال، شطرنج، تنیس روی میز، دارت، داژبال و آمادگی جسمانی از استان های فارس، کرمان، هرمزگان، یزد و سیستان و بلوچستان در دو بخش بانوان و آقایان در زاهدان برگزار شده که در پایان به نفرات برتر هر رشته کاپ های قهرمانی از سوی مسئولین حاضر اهدا گردید.

ادامه مطلب...
23 بهمن 1401

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۲۷ طرح ورزشی با اعتبار بیش‌از ۳۰ میلیارد تومان گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در استان به بهره‌برداری رسید.

ادهم کرد زابلی اظهارداشت: بیشترین طرح‌های این مدت اداره‌کل ورزش و جوانان زمین چمن مصنوعی بوده که با هدف افزایش سرانه ورزش بویژه در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با دهه فجر علاوه‌بر بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی که بخش قابل توجهی از آنها را زمین‌های چمن مصنوعی تشکیل می‌دهند انواع رقابت‌های قهرمانی کشور و استانی در زاهدان برگزار شد و بخش قابل توجهی از ورزشکاران رشته‌های مختلف استان نیز به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: همزمان با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش‌از ۶۰۰ ویژه برنامه فرهنگی ورزشی در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

ادامه مطلب...
صفحه1 از2