مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خواستار شد؛ اجرای برنامه در راستای توانمند سازی مردم در حوزه رسانه مطلب ویژه

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خواستار اجرای برنامه های مختلف در راستای توانمند تر شدن مردم در حوزه رسانه و تولید محتوای رسانه ای شد.
به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت الإسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی در دیدار مدیر سازمان بسیج رسانه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر نیاز آموزش همگانی سواد رسانه در جامعه خصوصا این استان پهناور، افزود: تربیت خبرنگار جزئی از ماموریت بسیج رسانه به شمار می آید و این سازمان ظرفیت بسیار زیادی در تربیت نیروی انقلابی و جهت دهی مردم به اهداف و برنامه های نظام مقدس و مقابله با فعالیتهای دشمنان دارد.
وی با اشاره به این که چند سال است که سازمان تبلیغات اسلامی در رویکرد جدید خود به حوزه رسانه توجه ویژه ای داشته و به حوزه تولید رسانخ ای و عرصه تبلیغ نوین به صورت جدی ورود پیدا کرده، ادامه داد: در سنوات اخیر برنامه محفل و امثالهم از جمله تولیدات این حوزه فعالیتهای این نهاد است.
وی با تاکید بر این که بیشترین ضربه از دشمن را نظام در حوزه رسانه و شبکه های اجتماعی می خورد و در این راستا مرکز رسانه در راستای حمایت و تقویت تولیدات رسانه مطلوب توسط جریانات مردمی در حال فعالیت بوده و باید تلاش کنیم تا مردم در حوزه رسانه و تولید محتوای رسانه ای در جامعه تقویت شوند، البته در این راستا نیاز است که خود ما نیز تولیداتی داشته باشیم.جهانشاهی با استقبال از همکاری و مشارکت در راستای هم افزایی با نهادها و مراکز همسو در راستای رسیدن به اهداف مشترک، بر تداوم دیدار ها و تشکیل کمیته های تخصصی و کارشناسی بین اداره کل تبلیغات اسلامی و سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان تاکید کرد.
وی با تاکید بر اینکه امروز بیشتر از همه ایام به سواد رسانه و نهادینه شدن آن در جامعه محتاجیم، برتعامل و هم افزایی و تقویت نهادهای همسو تاکید و گفت: باید اقدامی را انجام دهیم که نیاز امروز انقلای اسلامی بوده و هرچه داریم برای اجرای آن باید بهره گیری کنیم، در این راستا سیاست گذاری درست نیاز است.
 
کار جبهه ای رمز رسیدن به اهداف و اجرای کامل برنامه ها است


مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان، گفت: باید کارها و برنامه هایمان را به صورت جبهه ای اجرا کنیم تا بتوانیم برنامه را به بهترین شکل اجرا و به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم.پوریا یاسینی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از تعامل دو نهاد، افزود: بسیاری از شورا ها و جلسات موجود، بیهوده بوده و هزینه های گزافی نیز برای آن می شود اما خروجی ندارند و نیاز است آنان یک تغییر رویکردی داشته و شاهد تحول در این گونه جلسات باشیم و از هزینه کرد بیهوده و اقدامات نمایشی جلوگیری کنیم.
وی با اشاره به سکانداری خود در سازمان بسیج رسانه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از اسفندماه 1400 تاکنون، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 225 فعال رسانه ای را تحت پوشش داریم که شمال خبرنگاران عضو خانه مطبوعات، روزنامه ها، جراید و غیره می شوند.
یاسینی اضافه کرد: براساس تاکیدات فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاسا در جنوب شرق کشور در راستای ارتقای سواد رسانه در بین روابط عمومی ها، در کنار آموزهای مختلف رسانه ای برای أصحاب رسانه، یک دوره سواد رسانه ای را اخیرا با دعوت از یک استاد کشوری در زاهدان ویژه مسئولان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان برگزار کردیم که مورد استقبال قرار گرفت و برنامه ها تداوم اینگونه اقدامات است.
وی با بیان اینکه برخی از إدارات نیروی دارای سواد رسانه نداشته و تنها عکس گیرنده هستند، اظهار کرد: در تلاشیم این روند را با همکاری سایر دستگاه های مرتبط تغییر دهیم.
وی با بیان این که هر کاری در حوزه رسانه نیاز باشد ما می توانیم در سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان آموزش دهیم، خواستار تعامل و همکاری بیشتر دو نهاد شد.شایان ذکر است در پایان این دیدار مقرر شد تا جلسات کارشناسی، و دیدارها و اجرای برنامه های مشترک در دستور کار هر دو نهاد قرار گیرد.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
  • آخرین ویرایش در شنبه, 29 مهر 1402 ساعت 22:23
  • اندازه قلم